מהי מלקטת ומהם השימושים שלנו בה

מהי מלקטת

כפי שאתם בוודאי יודעים, יש לא מעט סוגים שונים של מלגזות, אשר משמשות אותנו לשינוע והרמה לגובה. מבין כלל הסוגים, ישנה המלקטת שהיא מלגזה בולטת מאוד. מלגזה מלקטת נקראת כך, משום שאחד הקצוות שלה נראה כמו המלקטת שאנו מכירים משימושים אחרים בחיים שלנו (מה שמכונה לעתים פינצטה). המבנה המיוחד של המלקטת מאפשר לה לבצע מגוון רחב מאד של עבודות הרמה לגובה ושינוע, ואף עבודות דחיפה שונות. במאמר זה נציג לכם כמה מהשימושים החשובים והמרכזיים של המלגזה המלקטת, ונסביר לכם מדעו היא מושלמת עבור העובדות השונות.

להרים, לדחוף, לשנע ועוד

הרמת משאות לגובה – אחד התפקידים החשובים ביותר של כל מלקטת הוא להרים מוצרים שונים לגובה. על בסיס המלקטת אשר גם להתקין מתקני הרמה נוספים. כלומר – לא לשמור על מזלגות הליקוט, אלא להתקין עליהן משטח ישר. כך אפשר על המלקטת להעמיד קופסאות שונות, משטחים, ועוד. ההרמה של המלקטת משתנה כמובן בהתאם לדגם שאתם רוכשים. ישנן מלקטות שיכולות להרים את המוצרים עד לגובה של מטרים בודדים, וישנן מלקטות היכולות להגיע לגובה משמעותי ביותר, והן מתאימות בעיקר למחסני ענק.

הרמת אדם לגובה – ניתן לבחור במלקטת שתוכל גם לבצע הרמה של אנשים לגובה, ולא רק של מוצרים. מתי נרצה לרכוש מלקטת כזו? כמובן כשנרצה למקם את המוצרים השונים במדפים, או לחלופין להרים אותם למדפים. יש אמנם אפשרות גם לדחיפה אוטומטית של המוצרים (ועל כך בהמשך), אבל לעתים אין ברירה ונדרשת התערבות אנושית – וחשוב מאד לבחור במקלטות שיכולות גם להרים בזהירות בני אדם. יש לציין כי בחלק מהמקרים משתמשים במלקטת אף להרמה של בני אדם בלבד ללא מוצרים כבדים. מתי יש בכך צורך? למשל בעבודות תחזוקה ותיקון של תשתיות חשמל, של גגות, ועוד. גם בתחום החקלאות יש לרוב צורך במלקטות בדיוק מסיבה זו.

דחיפת מוצרים – תכונה חשובה מאוד של המקלטות היא היכולה שלהן לדחוף. כלומר, מרגע שמטעינים מוצרים על המלקטת, היא גם יכולה לדחוף אותם כלפי פנימה. זה יכול להיות לעזר רב כאשר יש צורך למקם את המוצרים על המדפים, מבלי שבהכרח מרימים לשם אדם נוסף. הדבר עוזר לא פעם לייעל באופן משמעותי את העבודה עם המלקטת.

שינוע מוצרים – עוד יתרון חשוב בעבודה עם מלקטת, הוא ביכולת שלה לשנע מוצרים שונים בגובה. כלומר, ניתן לנסוע עם המלקטת בין המדפים השונים, ולהעביר את המוצרים ממדף למדף או אפילו בין מחסנים.

היכן לרוב נמצא את המלקטת?

רוב דגמי המלקטות מתאימים בעיקר לעבודה בשטחים פנימיים – במחסנים, במפעלים, במרכזים מסחריים וכיו"ב. עם זאת, ישנם גם דגמים מיוחדים של מלקטות לעבודות שטח. כך או כך, אנו בטוחים שכעת אתם תדעו למצוא את הדגם המושלם, שיאפשר לכם למצות את המקסימום מהמלקטת.

אולי יעניין אותך גם:

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
03-9433333